Op het oude forum had ik al geïnventariseerd of er belangstelling was voor write-ins in Overijssel, en in welke plaatsen. Ik heb zelf goede ervaringen met write-ins bij de Bagels & Beans in Enschede, en vorig jaar zijn er ook write-ins gehouden bij de Douwe Egbers in Deventer. Ik hoorde de afgelopen week via het forum dat er ook belangstelling is voor Zwolle. Als voor iedere plaats genoeg animo is kunnen we drie write-ins houden, mocht dat niet het geval zijn dan moeten we kijken wat het handigst is.
De tussenstand:
* Sterretje voor een naam houdt in dat de voorkeur op een andere plaats ligt, maar aanwezigheid in een andere plaats ook een optie is.
Enschede Moedi Darth_Dre Dorothee Anny20 (alleen op zondagen)
Deventer Zinjifrah LifeInFilm (+1?) Cayendi (Maar niet op rekenen) * Moedi * Darth_Dre * Dorothee * Anny20 (alleen op zondagen)
* Sterretje voor een naam houdt in dat de voorkeur op een andere plaats ligt, maar aanwezigheid in een andere plaats ook een optie is.
Enschede Moedi Darth_Dre Dorothee Anny20 (alleen op zondagen) Karin Bogaarts
Deventer Zinjifrah LifeInFilm (+1?) Cayendi (Maar niet op rekenen) * Moedi * Darth_Dre * Dorothee * Anny20 (alleen op zondagen)
Zwolle Marije Naiche Poftoffel
Genoeg animo voor alledrie de plaatsen, dus.
Omdat ik zelf in Enschede woon stel ik voor dat ik daar de write-in regel, en wel op zondag 6 november (koopzondag) bij de Bagels & Beans, Korte Hengelosestraat 33 (om de hoek van het Centraal Station).
Zijn er mensen die voor Deventer en Zwolle een datum en locatie willen regelen?
Alles wat dicht bij een station is, vind ik prima. Mijn voorkeur ligt in Deventer. Als jullie je eigen nesprossocupjes mee nemen wil ik ook mijn huis wel openstellen (3 minuten van bushalte in Deventer-Oost) :-)
oh, ben jij dat. ik had het kunnen zien aan de foto :-) ik kom niet meeschrijven dit jaar. ga wel meedoen, maar mijn oefening is vooral de discipline van elke dag 1800 woorden. en tja, dan ben je op een write-in natuurlijk veel te snel klaar :-) zondag 6 kan ik zelfs niet, maar zal aan jullie denken!
Oeh, ook iemand hier uit Deventer-Oost. Ik drink echter geen koffie. Ik ben een drukke mama van 2 kleine kinderen, dus ik weet niet in welke mate ik bij een write-in kan zijn. Voorgaande jaren kwam er altijd wel iets tussen namelijk.
Volgens mij is er voor beide plaatsen nog geen datum geprikt. Aangezien ik in Enschede woon en niet bekend ben in Zwolle en Deventer is die taak aan iemand anders :)
Nouja, ik ga sowieso naar de write-ins in Groningen (is iedereen verder ook welkom ;-)) Maar vind write-ins gewoon gezellig en schrijf ook wel graag in de trein, dus ja, als ik tijd heb...
Verder dan Zwolle vind ik wel een beetje veel. Ook gedoe met overstappen enzo ;)
Overijssel Write-ins
Op het oude forum had ik al geïnventariseerd of er belangstelling was voor write-ins in Overijssel, en in welke plaatsen. Ik heb zelf goede ervaringen met write-ins bij de Bagels & Beans in Enschede, en vorig jaar zijn er ook write-ins gehouden bij de Douwe Egbers in Deventer. Ik hoorde de afgelopen week via het forum dat er ook belangstelling is voor Zwolle. Als voor iedere plaats genoeg animo is kunnen we drie write-ins houden, mocht dat niet het geval zijn dan moeten we kijken wat het handigst is.
De tussenstand:
Enschede
Moedi
Darth_Dre
Dorothee
Anny20 (alleen op zondagen)
Deventer
Zinjifrah
LifeInFilm (+1?)
Cayendi (Maar niet op rekenen)
* Moedi
* Darth_Dre
* Dorothee
* Anny20 (alleen op zondagen)
Zwolle
Marije
Naiche
Re: Overijssel Write-ins
Ik heb ook interesse voor Zwolle!
Ik woon in Enschede...
De tussenstand:
Enschede
Moedi
Darth_Dre
Dorothee
Karin Bogaarts
Deventer
Zinjifrah
LifeInFilm (+1?)
* Moedi
* Darth_Dre
* Dorothee
Zwolle
Marije
Naiche
Poftoffel
Genoeg animo voor alledrie de plaatsen, dus.
Omdat ik zelf in Enschede woon stel ik voor dat ik daar de write-in regel, en wel op zondag 6 november (koopzondag) bij de Bagels & Beans, Korte Hengelosestraat 33 (om de hoek van het Centraal Station).
Zijn er mensen die voor Deventer en Zwolle een datum en locatie willen regelen?
Alles wat dicht bij een station is, vind ik prima. Mijn voorkeur ligt in Deventer. Als jullie je eigen nesprossocupjes mee nemen wil ik ook mijn huis wel openstellen (3 minuten van bushalte in Deventer-Oost) :-)
hoe komt het toch dat er zo weinig schrijvers in Belgie zijn ?? spijtig !
succes en groetjes, Rita vanuit Hasselt
Upje! Zijn er nog meer mensen die interesse hebben in een write-in in Enschede, Deventer of Zwolle?
Ik woon ook in Overijssel!
Ik woon in Zwolle, maar als de write-in in het weekend is wil ik ook wel naar de andere steden komen.
Ik woon ook in Zwolle en heb wel interesse! Een (koop)zondag zou helemaal mooi zijn, in verband met school en werk ^^
Enschede
Moedi
Darth_Dre
Dorothee
Karin Bogaarts
Zondag 6 november vanaf 11.00 uur @ Bagels & Beans Enschede (Korte Hengelosestraat 33; uitstekend bereikbaar met OV).
Deventer
Zinjifrah
LifeInFilm (+1?)
* Moedi
* Darth_Dre
* Dorothee
Ina64 wil eventueel haar huis beschikbaar stellen als wrimo's eigen Nespresso-cupjes meenemen.
Zwolle
Marije
Naiche
Poftoffel
Celtic Mist (eventueel ook andere steden)
Nerine Luna Cyran
Ik ben niet bekend in Zwolle, dus het zou mooi zijn als een van de belangstellenden voor Zwolle daar een datum en locatie voor kan prikken :)
Tot hoe laat is de write-in in Enschede normaal? Ik kan pas vanaf half 1 ofzo, is het dan de moeite waard om te komen?
Ja hoor! Meestal zijn er gewoon wrimo's tot sluitingstijd aanwezig, dus je kunt komen aanwaaien wanneer je wil :)
Oh, ik zie nou pas dat ik telkens mezelf als 'Moedi' in het lijstje zet terwijl ik juist dit jaar een nieuw account heb aangemaakt. Hihi!
oh, ben jij dat. ik had het kunnen zien aan de foto :-) ik kom niet meeschrijven dit jaar. ga wel meedoen, maar mijn oefening is vooral de discipline van elke dag 1800 woorden. en tja, dan ben je op een write-in natuurlijk veel te snel klaar :-) zondag 6 kan ik zelfs niet, maar zal aan jullie denken!
Jammer dat je er niet bij bent op de write-ins, maar toch leuk dat je weer meedoet! Veel succes alvast! :)
Ik woon in Hengelo en ga proberen bij de write in te zijn in enschede op 6 november.
Oeh, ook iemand hier uit Deventer-Oost. Ik drink echter geen koffie. Ik ben een drukke mama van 2 kleine kinderen, dus ik weet niet in welke mate ik bij een write-in kan zijn. Voorgaande jaren kwam er altijd wel iets tussen namelijk.
Ik woon/werk in Zwolle/Deventer en wil wel mee doen in een van die plaatsen. Ligt er natuurlijk een beetje aan wanneer...
Volgens mij is er voor beide plaatsen nog geen datum geprikt. Aangezien ik in Enschede woon en niet bekend ben in Zwolle en Deventer is die taak aan iemand anders :)
Ben er zeker in Enschede; Vind Deventer ook een prima optie,
Ik stem voor Zwolle!
Kom uit Groningen, maar zou als ik kan best een keer naar een write-in in Zwolle willen komen *gezellig*
Aangezien ik toch studeer kan ik doordeweeks toch gratis met de trein. En ivm tentamenperiode ook een aantal vrije dagen ^_^
Dit is ook mijn beweegreden om voor Zwolle te kiezen. Daarnaast studeer ik in Zwolle! Extra grote plus.
Nouja, ik ga sowieso naar de write-ins in Groningen (is iedereen verder ook welkom ;-))
Maar vind write-ins gewoon gezellig en schrijf ook wel graag in de trein, dus ja, als ik tijd heb...
Verder dan Zwolle vind ik wel een beetje veel. Ook gedoe met overstappen enzo ;)
En trouwens, ik woon in Groningen, studeer in Leeuwarden, dus ja dan maken we de driehoek compleet met Zwolle...
Ik voor Enschede! Studeer ik nu altijd.