RSS

De kaft voor je boek!

Display mode:
dancer_kirsten
169835 words so far Winner!

Op de Artisans board kun je de kaft laten zien die je voor je nieuwe boek hebt gemaakt, maar ik dacht, misschien is het leuk om ook eens een draadje hierover te maken speciaal voor de Lage Landen.

Hier is mijn kaft (die kan nog best gaan veranderen natuurlijk).

De code om plaatjes in te voeren is trouwens:

Lina Boeckwurm
548 words so far

Punt 1: Wauw! Coole kaft! Ik wilde dat ik zo'n mooie had... Maar die komt er aan (misschien). Een vriend van me is nu al fan van het verhaal (en het is nog nauwelijks geschreven!) en die wilde de voorkant voor me schilderen/tekenen. Maar dat was niet wat ik je wilde vertellen. Want...

Punt 2: je code is weggevallen. Als het een code was met <> haakjes, vervang die dan tijdelijk door () en zet erachter dat je ze met <> moet vervangen. Anders doet hij namelijk raar, zoals bij jou.

dancer_kirsten

Helemaal gelijk, dank je.

*schraapt keel*

De code is: (img src="URL HERE" /) en vervang de ( en ) door < en >

*hoopt dat-ie nu wel goed gaat, damn those missing edit buttons!*

Vincent des Coeurs
62980 words so far Winner!

wauw, ziet er goed uit!

Mattio
50135 words so far Winner!

Hé Kirsten!

Ziet er goed uit! Een Engelse titel; dat maakt me nieuwsgierig. :) Schrijf je ook in het Engels?

dancer_kirsten

Dank je! Ja, ik schrijf in het Engels (ik ben in het dagelijks level juf Engels, dus dat gaat me vrij makkelijk af).

Het is een beetje een klein plaatje, dus de details zijn wat minder, maar het is de Melkweg achter de bomen. Mijn MCs zijn gevlucht voor een intergalactische invasie die 99% van de mensheid heeft uitgeroeid (daar is de Melkweg voor en de kogelgaten in het glas), maar ze hebben nu een veilige omgeving gevonden waar ze zich schuil houden (dat is het glas zelf).

Elyndra
58058 words so far Winner!

Als je me zou vertellen dat dit de kaft van een bestaand boek is zou ik het gewoon geloven. Echt knap gedaan.

Lucille Haunted
20533 words so far

Die kaft ziet er goed uit, Kirsten!

Ik heb er nog geen voor m'n eigen NaNo, maar ik denk dat ik er zo'n ouderwetse tekening (zoals die in biologielokalen hangen) van of een vijgenboom of een granaatappelboom op ga doen. Mijn NaNoNovel heet namelijk Desert Fruit en mijn MC verbouwd zowel vijgen als granaatappels. Ik wil deze NaNo ook heel graag mijn verhaal afkrijgen, dan kan ik tenminste een keertje gebruikmaken van die gratis proefdruk. Dat is er de afgelopen jaren steeds niet van gekomen, en dat vind ik toch wel jammer.

Isdatergdan
50067 words so far

Nu, ik heb mijn plot gekozen. En een voorkant gemaakt. En nu hopen dat ik de code goed heb.

Dorothee
50100 words so far

Wat een intrigerende titel: Vriesvloei; maakt mij echt nieuwsgierig!

Isdatergdan
50067 words so far

hm, hij valt een beetje groot. Kan iemand dat editten?

lenihanfighter
64292 words so far Winner!

Nope, niemand kan op dit moment editen, en alleen jij kan er voor zorgen dat ie kleiner is. :) Misschien kan je een kleinere versie er van maken, die uploaden ergens en hier linken.

Nanesh
62114 words so far Winner!

Oke, ik hoop dat het goed gaat:

Isdatergdan
50067 words so far

nu ja, hij rukt het forum gelukkig niet uit elkaar. dit is 'm dus in het klein:

Isdatergdan
50067 words so far

niet dus. Excuus voor tweemaal dubbelpost.
En Kirsten, ik ben benieuwd naar je novel :).

lenihanfighter

Isdatergdan: je kan hem HEEL eenvoudig via photobucket verkleinen. Gewoon naar het plaatje gaan en dan zie je als het goed is boven bij je plaatje een balk. Ergens daar moet je maten kunnen kiezen. Ik zou gaat voor de 640x480 (of 480x640, weet niet hoe ze het weergeven). Dat is een heel mooi formaat.

lenihanfighter

Btw, so caught up in helping people dat ik vergat op de huidige (makkelijk zienbare) covers te commenten, maar die van jou ziet er super uit, Kirsten! Beetje duister en mysterieus.

Die van Nanesh is lekker zonnig, dus neem aan dat het een soort tropen-eiland verhaal gaat worden...? :)

Keos
50313 words so far Winner!

dancer_kirsten

Gave kaft! Ook al is de foto uit elkaar getrokken, je kunt toch perfect zien want het moet voorstellen.

artgoyle
40101 words so far

Leuk dat je heel goed kunt zien wat het voorstelt, ook al is de foto vervormd! Mooi ook dat rood dat eruit knalt.

Ziimon
26147 words so far

Hoi Keos! Beetje laat, maar echt mooie kaft. Ik zou dit boek zeker oppakken in de winkel.

Keos
50313 words so far Winner!

Oh, en mijn titel is wel Engels, maar het verhaal gaat in het Nederlands zijn. En ik vind de kaft van Isdatergdan heel mooi, eenvoud is perfectie!

Infinitey
53335 words so far Winner!

mooi covers allemaal

Nanesh
62114 words so far Winner!

@Lenihan: Meer Egypte ;-)

Alle covers zijn echt vet mooi. Geven een hele duidelijke sfeer mee en ik heb het idee dat ze ook bij het verhaal passen :-)

lovebird17
3384 words so far

Oh wow! Wat een mooie covers! Ik weet nog niet eens precies wat ik wil schrijven... En dat terwijl ik ook nog tentamens heb deze week... slik...

Afgezien van de vele puntjes, mijn gebrek aan plot en het vrolijke geluid van mijn ondergang, ben ik helemaal in orde =D

Joos
50080 words so far Winner!

En nu hopen dat de cover zo klopt. Dit is trouwens niet de definitieve, ik heb alweer andere plannen in mijn hoofd :P

Who's online

There are currently 1495 users online.