Ook dit jaar organiseer ik weer write-ins in Amsterdam. Het enige verschil is dat ik dit jaar geen inspraak geef in de dagen waarop die plaatsvinden. Mijn eigen agenda zit namelijk al zo vol dat ik geen keus heb. (Maar er zijn zoveel wrimo's in Amsterdam, als je echt niet kunt, kun je natuurlijk altijd zelf andere write-ins organiseren in Amsterdam)
Dit jaar heb ik wederom gekozen voor de maandagen. Dus dan krijg je het onderstaande lijstje aan data:
mini-kickoff: 31 oktober 1e: 7 november 2e: 14 november 3e: 21 november 4e: 28 november
Het enige wat nog niet vast ligt is de mini-TGIO, omdat die op 5 december zou vallen, wat me niet zo handig lijkt.
Extra info Waar: De LaPlace boven de OBA bij centraal station Hoe laat: van ongeveer 6 tot 9 Wat gaan we doen: eten en een klein beetje kletsen, maar vooral veel schrijven. Verwacht veel wordwars! (En omdat er altijd mensen zijn die absurd snel typen, heb ik ook prijsjes voor als je eigen resultaat verbeterd. prijsjes=snoepjes btw)
ik hoopte al dat het weer in de Oba zou zijn dit jaar! Als ik geen college heb van de uva, dan zit ik namelijk altijd in de oba te studeren. Dus eerst in de middag leren en dan een paar verdiepingen naar boven om te nano-en (en te eten!) Vorig jaar ben ik niet geweest omdat het me allemaal een beetje te spannend leek, maar deze keer ben ik erbij!
Hey all! I was wondering if these write-ins are exclusively Dutch spoken? My Nederlands is niet so goed so I'd love to join a write-in that doesnt mind an English speaker :)
Awesome! In that case I'll see ya there! Are these dates/places nailed on or subject to change? In fact it doesnt matter - I'll just keep tabs on this thread :)
I think these are pretty nailed on, in the sense that they are sure to happen; which doesn't mean that other write-ins, on other days, can't happen as well in addition to these.
Yup, I'll be there on all these Mondays. And we've been speaking a mixture of Dutch and English for years now. We've had both American and Finnish people join us, and possibly some people from other countries that I've forgotten too.
Wacht er zit een La Place boven de Bieb? Dat wist ik niet. Erg triest eigenlijk dat ik nog steeds geen stap in de OBA heb genomen. Het word hoog tijd voor een eerste keer, dus count me in.
Hmm, t zal wel steeds pas rond kwart voor 7 zijn voordat ik er ben, gelukkig is mijn werk dichtbij t station.
Ik ga hopelijk een keertje komen, met een mede nanowrimo vriendin. Ik woon niet in Amsterdam, maar in Krommenie, maar dat maakt toch niet uit? Hopelijk tot daar!
Misschien dat ik ook wel een keer kom. Ik ben al research aan het doen voor mijn komende boek en wil eigenlijk al gaan schrijven, maar ik bewaar alles wat ik bedenk maar voor de maand november.
Super leuk! Ik ben toevallig op 31 oktober rond die tijd in A'dam, dus als het even kan, ben ik van de partij! Ik ben nog nooit bij een write-in/kick-off geweest, ook al is dit mijn 3de jaar. :-)
ik heb er best wel zin in eigenlijk, het lijkt me leuk mensen te ontmoeten die nederlander en wrimo zijn :) ik ken niet zoveel mensen die meedoen in nederland....
En als je nog niet zoveel Nano's kent, dan moet je maar naar de kickoff komen! Daar zijn er altijd een heleboel. Dat is de eerste keer misschien eng, maar wel heel erg gaaf!
Ik schrok me gisteren trouwens rot. Ik dacht eigenlijk dat de kickoff in Amsterdam vandaag was en ik kom net uit Duitsland terug. Dus ik was heel even bang dat ik niet op mijn eigen feestje kon komen! Toen kwam ik thuis en zag in mijn agenda dat ik me vergiste. :)
Amsterdam Write-ins
Ook dit jaar organiseer ik weer write-ins in Amsterdam. Het enige verschil is dat ik dit jaar geen inspraak geef in de dagen waarop die plaatsvinden. Mijn eigen agenda zit namelijk al zo vol dat ik geen keus heb. (Maar er zijn zoveel wrimo's in Amsterdam, als je echt niet kunt, kun je natuurlijk altijd zelf andere write-ins organiseren in Amsterdam)
Dit jaar heb ik wederom gekozen voor de maandagen. Dus dan krijg je het onderstaande lijstje aan data:
mini-kickoff: 31 oktober
1e: 7 november
2e: 14 november
3e: 21 november
4e: 28 november
Het enige wat nog niet vast ligt is de mini-TGIO, omdat die op 5 december zou vallen, wat me niet zo handig lijkt.
Extra info
Waar: De LaPlace boven de OBA bij centraal station
Hoe laat: van ongeveer 6 tot 9
Wat gaan we doen: eten en een klein beetje kletsen, maar vooral veel schrijven. Verwacht veel wordwars! (En omdat er altijd mensen zijn die absurd snel typen, heb ik ook prijsjes voor als je eigen resultaat verbeterd. prijsjes=snoepjes btw)
Re: Amsterdam Write-ins
Staat genoteerd!
Ik ga dit jaar niet schrijven, maar ik hoop me wel op een andere manier nuttig te kunnen maken tijdens Nano... ;)
Je bent van harte welkom als cheerleader!
ik hoopte al dat het weer in de Oba zou zijn dit jaar! Als ik geen college heb van de uva, dan zit ik namelijk altijd in de oba te studeren. Dus eerst in de middag leren en dan een paar verdiepingen naar boven om te nano-en (en te eten!)
Vorig jaar ben ik niet geweest omdat het me allemaal een beetje te spannend leek, maar deze keer ben ik erbij!
Gezellig!
Ik ga kijken of mijn rooster mee wil werken en als ie meewerkt kom ik zeker een keertje kijken(/schrijven)
Hey all! I was wondering if these write-ins are exclusively Dutch spoken? My Nederlands is niet so goed so I'd love to join a write-in that doesnt mind an English speaker :)
Hi Sid,
Not at all, it's usually a lively mix of Dutch and English! :)
(plus occasional other languages)
Awesome! In that case I'll see ya there! Are these dates/places nailed on or subject to change? In fact it doesnt matter - I'll just keep tabs on this thread :)
I think these are pretty nailed on, in the sense that they are sure to happen; which doesn't mean that other write-ins, on other days, can't happen as well in addition to these.
Yup, I'll be there on all these Mondays. And we've been speaking a mixture of Dutch and English for years now. We've had both American and Finnish people join us, and possibly some people from other countries that I've forgotten too.
Oh, and in case we forget to speak English (which has happened before), please just remind us and we'll switch right back.
I'll pop around the corner for a little look.
When you see a long haired hippy with a pyramid on his chest; it's me.
Hoi,
Ben er bij, ik hoop dat ik het dit jaar vol maak : )
Gezellig!
Heb er al zin in! Het wekelijkse eetclubje bij mij thuis komt dan maar te vervallen (of ik doe zelf niet mee) ;)
Wacht er zit een La Place boven de Bieb? Dat wist ik niet. Erg triest eigenlijk dat ik nog steeds geen stap in de OBA heb genomen. Het word hoog tijd voor een eerste keer, dus count me in.
Hmm, t zal wel steeds pas rond kwart voor 7 zijn voordat ik er ben, gelukkig is mijn werk dichtbij t station.
Ik ga hopelijk een keertje komen, met een mede nanowrimo vriendin. Ik woon niet in Amsterdam, maar in Krommenie, maar dat maakt toch niet uit? Hopelijk tot daar!
(dit is trouwens mijn eerste jaar!)
Misschien dat ik ook wel een keer kom.
Ik ben al research aan het doen voor mijn komende boek en wil eigenlijk al gaan schrijven, maar ik bewaar alles wat ik bedenk maar voor de maand november.
Nee hoor, dat maakt niet uit! :) Iedereen die op dat moment in Amsterdam aanwezig kan zijn is welkom, ook al woon je eigenlijk in Maastricht.
Super leuk! Ik ben toevallig op 31 oktober rond die tijd in A'dam, dus als het even kan, ben ik van de partij! Ik ben nog nooit bij een write-in/kick-off geweest, ook al is dit mijn 3de jaar. :-)
ik heb er best wel zin in eigenlijk, het lijkt me leuk mensen te ontmoeten die nederlander en wrimo zijn :) ik ken niet zoveel mensen die meedoen in nederland....
Twinkle, ik kom zelf uit Assendelft!
En als je nog niet zoveel Nano's kent, dan moet je maar naar de kickoff komen! Daar zijn er altijd een heleboel. Dat is de eerste keer misschien eng, maar wel heel erg gaaf!
Ik schrok me gisteren trouwens rot. Ik dacht eigenlijk dat de kickoff in Amsterdam vandaag was en ik kom net uit Duitsland terug. Dus ik was heel even bang dat ik niet op mijn eigen feestje kon komen! Toen kwam ik thuis en zag in mijn agenda dat ik me vergiste. :)
haha, ik schrik ervan dat het eigenlijk alweer zo snel begint idd
Komende maandag hebben we dus de kickoff waarbij we elkaar gezellig even kunnen leren kennen. Ik heb er zin in!
En we mogen nog niet schrijven op de KO! Gelukkig kunnen we nog plot en karakters verder uitwerken...