RSS

Write-In Nijmegen

Display mode:
HannahK 7 months ago

Write-In Nijmegen

HannahK
111111 words so far Winner!

In principe IEDERE DONDERDAG van november van 16.00 TOT MAX. 21.00 in RESTAURANT La Place op de BOVENVERDIEPING van DE V&D

Als je de LaPlace in komt, ga dan naar RECHTS. We zitten normaal allemaal bij elkaar OP HET PODIUM (beetje schuiven met tafeltjes en stoelen)

Je herkent ons wel aan alle laptops. Als ik er aan denk zet ik ook bordjes neer (al kijk je daar makkelijker overheen dan de laptops ;)) Als er nog niemand zit (ik ben niet altijd even stipt), ga dan gewoon vast op het podium zitten dan zie je ons vanzelf komen.

STROOM:
Neem (geaarde) stekkerblokken mee als je een laptop hebt. Ik neem mijn katrol mee om de lengte van het stopcontact tot het podium te kunnen halen. Daar kunnen twee stekkers in.

KORTING:
Hier vind je de meest recente kortingsbonnen vellen voor de LaPlace (alleen eerste vel is boven geldig):
http://www.laplace.nl/pages/assets/files/LaPlace-Couponvellen-week40%20WEB.pdf
Print uit en neem mee (deze is maar tot 6 november maar daarna verschijnt er weer een nieuwe op de site: http://www.laplace.nl/couponvel-verwen-jezelf.html )

ROUTEBESCHRIJVING vanaf het station (+_ 1 km):
LOPEN:
Ga de straat in recht tegenover het stationsplein (Van Schaik Mathonsingel). Er zijn daar werkzaamheden, dus het niet er afgesloten uit, maar je kan er lopend gewoon langs.
Je komt dan uit op het Keizer Karelplein. Ga hier linksom en steek beide lanen van de volgende straat over (met een frietkot in het midden). Je komt nu bij de ABN-AMRO bank. Ga meteen na deze bank linksaf, je passeert de Kijkshop. Blijf gewoon zo veel mogelijk rechtdoor lopen. (Aan het einde van de fietsenstalling komen de twee banen van deze straat samen en wordt het eens straat, loop nog steeds rechtdoor. Je passeert ongeveer halverwege de Bakker Bart, nog steeds rechtdoor lopen, aan het einde van deze winkelstraat zit aan je linkerhand de V&D.
(Gaat de weg ineens stijl omlaag naar de Waalkade dan ben je te ver gelopen, ga terug naar het hoogste punt.)
BUS:
Redt je het stuk niet om te lopen dan kun je een stadsbus pakken naar Plein 44 (omhoog lopen langs de zijkant van de Hema, hoek om en naast de Hema zit de V&D) of halte Burchtstraat (stukje teruglopen naar de kruising, daar zit de V&D). Bijna alle stadsbussen komen ook in het centrum, wel even opletten welke kant de bus opgaat.

Indien mogelijk is het wel fijn als je hier laat weten of je komt :)

Joos
50080 words so far Winner!

I'll be there! Door stage hoogstwaarschijnlijk pas rond zes uur, maar ik hoop dat ik ook een keer er vanaf vier uur kan zijn. Dan ben ik iig herkenbaar aan mijn vikinghat :D

Anny20
50405 words so far Winner!

Ik ben erbij! =D
Tot 5 uur heb ik college, dus ik kom tegen half 6. En 10 november kan ik sowieso niet, maar de andere drie weken wel. Het lijkt me superleuk om te komen!

HannahK

Kewl! Iedereen moet overigens zelf weten hoe laat zij/hij komt, weer weg gaat en of zij/hij wel of niet bij LaPlace wil eten. Ik ben er doorgaans vanaf ongeveer 4 uur tot minimaal 7, maar waarschijnlijk wel tot de laatste weggaat (meestal 9 uur = sluitingstijd)

Sent
79817 words so far Winner!

Ik zal ook paar keer langskomen, maar wel tegen half-zes weer pleitos zijn ivm schaatstraining. Dit jaar nog een grotere REBEL dan vorig jaar/vorige jaren.

Memorial Graveyard
16841 words so far

Het lijkt mij erg leuk om te komen maar weet niet of ik het ga redden ivm school. Moet nog even kijken. Hoop dat ik er ook een keer bij kan zijn.

Droomz
62053 words so far Winner!

Ik kom wel 1 of 2 keer langs. De bedoeling is om in week 1 en 3 te komen, maar dit kan wijzigen :-).

HannahK

We zien wel Droomz, maar hoe vaker jij komt hoe beter! :-P

Lucille Haunted
20533 words so far

Hallo hallo!

Ik ben er ook weer bij! Waarschijnlijk sleep ik ook wat mensen van mijn Creative Writing clubje mee. Ik moet nog even kijken hoe ik dan met het sporten zit, maar normaal gesproken squash ik op donderdag, en dat is om half zeven afgelopen, dus dan kom ik na die tijd wel die kant op. :)

HannahK

Lucille, jouw avatar... LOL!

SeleneAtar
6859 words so far

Ik *denk* dat ik de 1e donderdag kom, heb eerst school tot een uur of 4, maar dan ben ik toch al halverwege en kan ik net zo goed in de trein naar Nijmegen stappen! Dan ben ik er rond een uur of 5/kwart over 5. De andere donderdagen moet ik kijken, hangt van mijn schoolrooster af!

HannahK

sowieso leuk om je weer eens te zien SA! Als je er aan denkt, mail of sms mij nog even die dag dat ik jouw boekje in mijn tas stop!

SeleneAtar
6859 words so far

Ja, is *te* lang geleden toch?! Zal ik doen!

Droomz

Ja, leuk, SA :-). Zie ik je ook weer eens (als alles goed gaat in elk geval, dan kom ik in elk geval in week 1).

Droomz

En Lucille, je avatar! Ik vind Sue zo geniaal :D

FavouriteNightmare
5206 words so far

Ik ga ook weer proberen te komen, was geslaagd die ene keer dat ik er wel bij was 2 jaar geleden :')

Lucille Haunted
20533 words so far

*Lucille's avatar maakt een buiging* :D

Ooh, ik heb er zo'n zin in! *doet een dansje*

Yirin
50045 words so far Winner!

Oh wauw, dat lijkt me hardstikke leuk, alleen is mijn laptop overleden ^_^'
ik weet niet of ik achtermekaar kan gaan schrijven met de hand... heeeeeel misschien kan ik van iemand een laptop lenen, maar ik reken er niet op *zucht*

Is er een mogelijkheid gewoon even langs te droppen voor de gezelligheid?

HannahK

Dat is er altijd, Yirin!
...als je ons maar niet 4 uur lang van ons werk gaat houden (hè Sent? ;-))

Sentyboy
50000 words so far Winner!

sorry :D (daarom ben ik ook rond half 6 weer weg ;))

Yirin
50045 words so far Winner!

Oh geen zorgen ik neem gewoon mijn schrijf-blok mee,
waarschijnlijk ben ik er ook niet vanaf t begin. Ik heb college tot half 6 >.>'

Who's online

There are currently 1518 users online.