RSS

Antwerpen Post-Nano Meetup

Display mode:
ThiefOfSociety
16064 words so far

Nu Nano achter de rug is, zijn er een deel NaNo's die niet aanwezig kunnen zijn op de TGIO, maar die toch nog even willen samenkomen waar we voor het eerst begonnen zijn, in Antwerpen. Samenkomen en gezellig babbeltje doen en iets gaan eten en wie weet wat we op onze weg nog tegenkomen. ^^

Vul de doodle in en dan zien we wel wanneer we afspreken ^^.
http://www.doodle.com/mg7ihk5g2id3cz8t

Groeten
Tom ^^

Venefyxatu
51769 words so far Winner!

Merci - ik was al bijna vergeten dat dit ook nog moest gebeuren :-)

Elyndra
58058 words so far Winner!

Ik zou ook heel graag komen, maar ik vrees dat ik van de week nog moeilijk gaat worden. Mijn familie heeft precies unaniem besloten om alles waar ik in november niet voor gestoord kon worden dan maar in deze week te gaan proppen.
Zou het voor jullie eventueel volgende week ergens gaan? Anders moet ik eens heel lief gaan vragen of ik Sinterklaas eten zondag avond (wat nog de enigste optie lijkt te zijn) een keertje mag overslaan. ^_^

Marbled Parchment
10439 words so far

Voor mij gaat volgende week ook wel, zelfs makkelijker dan deze week.

ginenbijnoam
22373 words so far

Ik heb hem ingevuld. Bij deze vrijdag moet ik wel opmerken dat ik 19u net niet kan halen, dus als het dan is, zal ik wat later zijn.

Marbled Parchment
10439 words so far

Dus...gaan we het nu op deze week houden en zo ja wanneer? Of houden we het op volgende week zodat Elyndra ook kan?

Venefyxatu
51769 words so far Winner!

Als iedereen volgende week kan is het misschien beter om het dan volgende week te doen? (afhankelijk van de dag kan ik volgende week ook niet, maar dat scheelt nu ook weer niet zo veel met deze week :p)

Marbled Parchment
10439 words so far

Is goed. Een nieuwe doodle dan maar? :p

Elyndra

We kunnen zien of we volgende week een dag vinden dat iedereen makkelijk kan, zo niet dan kan het nog altijd deze zondag doorgaan. Dan probeer ik er eventueel wel iets op te vinden. Ik zit dan wel met een geƫrgerde zuster, maar daar gaan we ook niet dood van. (al vermijden we het liever wel ^_~)

Marbled Parchment
10439 words so far

dus euh...voor mij past elke dag deze week. :D

Elyndra

voor mij ook

ginenbijnoam
22373 words so far

Voor mij kan deze week in het weekend. (inclusief vrijdagavond)

Marbled Parchment
10439 words so far

http://www.doodle.com/95htmcvhpzxn86kw

bij deze de nieuwe doodle. Maar ik weet niet of die nog wel nodig is.

Is vrijdag om 7u goed voor iedereen?

Elyndra

Voor mij is dat prima.

ginenbijnoam
22373 words so far

Voor mij ook.

Marbled Parchment
10439 words so far

Vrijdag om 7u dus. :D
Tot dan!

Elyndra

Was het nu het plan om eerst samen iets te eten? Het is maar dat ik er anders rekening mee hou.

Marbled Parchment
10439 words so far

voor mij gaat het om samen te eten en voor Tom normaal ook.

Marbled Parchment
10439 words so far

moeten we nog is regelen hoe en wat

ThiefOfSociety
16064 words so far

Helaas hebben Silke en ik al pasta met geitenkaas, rucola en chorizo op de planning. Dus samen eten zit er voor ons niet in.

Marbled Parchment
10439 words so far

Hey Elyndra en ginenbijnoam,

Het wordt tijd om nog eens af te spreken vind ik. ^^
Tom en ik hebben normaal vanaf de 28ste januari gedaan met de examens en hebben daarna twee weken vrij. Misschien kunnen we tijdens die twee weken samen komen?
Laat maar weten of het voor jullie past dan en of jullie zin hebben natuurlijk. ;-)

groetjes en een (vrij laat) gelukkig nieuwjaar!

Silke

P.S. Blijkbaar kunnen berichten naar meerdere personen tegelijk niet, vandaar dat ik het even via het forum doe.

Who's online

There are currently 1541 users online.