Eigenlijk was dit een idee van Vincent. Dus even een applausje voor hem *insert applaus hier*
Het idee is om na november op de woensdagavoden, vanaf een uur of 18:30 tot je het beu bent, te gaan editten. Of je verhaal af schrijven, dat mag natuurlijk ook. Dit gaan wij doen op de bekende locatie: In de oude marenpoort. Aanstaande woensdag is alvast een voorproefje met de eindsprint voor hen die het nog niet gehaald hebben, en een verderschrijf avond voor degene die al de 50K hebben,maar het verhaal nog niet af hebben. Ook is het een soort van mini TGIO.
Haha, nou, mijn idee was het niet echt hoor! Iedereen had al zoiets van "hé, dit is wel leuk, laten we het vaker doen". Dus applausje voor iedereen die er bij de afgelopen Write-In was! :)
En ik heb er zeer zin in; samen kunnen we best een paar bestsellers schrijven, toch? :P
Oh, dit klinkt heel leuk! Ik weet nog niet of ik mijn NaNo ga editten, of hem ver ergens in een bestandje schuif en lekker iets nieuws ga schrijven, voorlopig iets wekelijks om een beetje aan vast te houden klinkt best fijn.
Deze woensdag ga ik in ieder geval mijn best doen om aanwezig te zijn, ook al heb ik fysio therapie daarvoor en ben ik daarna meestal niet meer tot heel veel in staat. 19.30 moet lukken, de rest van de dag ben ik toch vrij, dus zal ik mijn energie bewaren voor de edit-in. ^^
Ik hoop namelijk morgen klaar te zijn met de 50K, zodat ik woensdag ook echt even rustig aan kan doen en misschien zelfs nog even kijken hoe het ook alweer met mijn studie zit. Haha. Het gaat vandaag trouwens best wel goed, ook al is het niet gelukt om naar de write-in te komen.
Ik weet eigenlijk niet of jullie dit daar kunnen lezen, maar ik denk dat ik over een kwartiertje op de fiets stap en die kant op kom. Zijn er al wat mensen? :)
ik zal extra vroeg komen dan, dan ben ik zeker dat ik nog wel warme choco heb en jullie niet*muhahaha* Nee, grapje. Ik ga na lang denken toch maar een eind breien aan mn verhaal en dan volgend jaar een vervolg schrijven. er zit nog wel 50K in. Zijn ze wel 50K op de vlucht, maar dan is het wel spannend.
Mijn welgemeende exuses dat ik niet ben komen opdagen, mijn woensdagavonden plannen zichzelf de laatste tijd nogal vol met andere dingen. Hopelijk gaan we dit in januari ook nog doen, dan ben ik er zeker weten bij!
het idee is om het het hele jaar door te gaan doen. Dus tot november volgend jaar als de write ins weer beginnen. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik vanavond kom.
Year-round writing-group klinkt goed! Ik was van plan om er vanavond bij te zijn, maar helaas ben ik al sinds maandag een beetje ziek. Morgenochtend heb ik een presentatie, waarbij het dus wel handig is om aanwezig te zijn. Het plan heb ik dus vanavond veranderd in op tijd naar bed en lang slapen in de hoop morgen in staat te zijn nog een fatsoenlijke presentatie te geven. Veel plezier vanavond in ieder geval, en tot volgende week!
We zijn gister op het fabuleuze idee gekomen om een e-mail-lijst te maken. Dan hebben we tenminste ook een andere manier om elkaar te bereiken ipv dit steeds leger rakende forum.
Zouden mensen die er gister niet waren maar wel op de mailinglist willen eventjes hun e-mail adres naar mij of Vincent kunnen PM-en?
Edit ins Leiden
Eigenlijk was dit een idee van Vincent.
Dus even een applausje voor hem
*insert applaus hier*
Het idee is om na november op de woensdagavoden, vanaf een uur of 18:30 tot je het beu bent, te gaan editten.
Of je verhaal af schrijven, dat mag natuurlijk ook.
Dit gaan wij doen op de bekende locatie: In de oude marenpoort.
Aanstaande woensdag is alvast een voorproefje met de eindsprint voor hen die het nog niet gehaald hebben, en een verderschrijf avond voor degene die al de 50K hebben,maar het verhaal nog niet af hebben.
Ook is het een soort van mini TGIO.
Tot Woensdag dus!
Re: Edit ins Leiden
Haha, nou, mijn idee was het niet echt hoor! Iedereen had al zoiets van "hé, dit is wel leuk, laten we het vaker doen". Dus applausje voor iedereen die er bij de afgelopen Write-In was! :)
En ik heb er zeer zin in; samen kunnen we best een paar bestsellers schrijven, toch? :P
Tot woensdag!
Oh, dit klinkt heel leuk!
Ik weet nog niet of ik mijn NaNo ga editten, of hem ver ergens in een bestandje schuif en lekker iets nieuws ga schrijven, voorlopig iets wekelijks om een beetje aan vast te houden klinkt best fijn.
Deze woensdag ga ik in ieder geval mijn best doen om aanwezig te zijn, ook al heb ik fysio therapie daarvoor en ben ik daarna meestal niet meer tot heel veel in staat. 19.30 moet lukken, de rest van de dag ben ik toch vrij, dus zal ik mijn energie bewaren voor de edit-in. ^^
Ik hoop namelijk morgen klaar te zijn met de 50K, zodat ik woensdag ook echt even rustig aan kan doen en misschien zelfs nog even kijken hoe het ook alweer met mijn studie zit. Haha. Het gaat vandaag trouwens best wel goed, ook al is het niet gelukt om naar de write-in te komen.
Tot woensdag dus, hoop ik!
Leuk idee! Ik ben dit blok op woensdag vrij en op donderdag hoef ik pas laat te beginnen, dus misschien kom ik wel een keer langs!
Ik weet eigenlijk niet of jullie dit daar kunnen lezen, maar ik denk dat ik over een kwartiertje op de fiets stap en die kant op kom. Zijn er al wat mensen? :)
We zitten hier nu met z'n viertjes. Tot zo.
oh ik heb bedacht dat ik waarschijnlijk volgende week kom en dan niet de week erna.
Mag dat ook? Dan hoeven julie me niet zo lang te missen:P
Natuurlijk mag dat! Hoe meer we van je zien, hoe beter! :P (Zolang je maar niet alle choco pikt :P)
ik zal extra vroeg komen dan, dan ben ik zeker dat ik nog wel warme choco heb en jullie niet*muhahaha*
Nee, grapje.
Ik ga na lang denken toch maar een eind breien aan mn verhaal en dan volgend jaar een vervolg schrijven.
er zit nog wel 50K in.
Zijn ze wel 50K op de vlucht, maar dan is het wel spannend.
Wat ga je doen als het klaar is? Alles overtypen?
jep.
Als ik mijn nieuwe idee doe dan duurt het schrijven niet lang meer.
het typen zal wel een maand of twee kosten
Mijn welgemeende exuses dat ik niet ben komen opdagen, mijn woensdagavonden plannen zichzelf de laatste tijd nogal vol met andere dingen. Hopelijk gaan we dit in januari ook nog doen, dan ben ik er zeker weten bij!
het idee is om het het hele jaar door te gaan doen. Dus tot november volgend jaar als de write ins weer beginnen.
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik vanavond kom.
Yay! Year-round writing-group! ^_^
Jammer dat je vanavond (misschien) niet komt. Ik ben vandaag wel weer van de partij; ik ga kijken of ik zo vroeg mogelijk kan komen :).
ik kom toch wel.
Ben er tegen half 7 wel
Year-round writing-group klinkt goed!
Ik was van plan om er vanavond bij te zijn, maar helaas ben ik al sinds maandag een beetje ziek. Morgenochtend heb ik een presentatie, waarbij het dus wel handig is om aanwezig te zijn. Het plan heb ik dus vanavond veranderd in op tijd naar bed en lang slapen in de hoop morgen in staat te zijn nog een fatsoenlijke presentatie te geven.
Veel plezier vanavond in ieder geval, en tot volgende week!
Ik ben er vanavond in ieder geval bij. Ik heb sinds vorige week niets geschreven, dus ik moet weer even opstarten.
Ik ben er vanavond ook en doe mijn best om er zo vroeg mogelijk te zijn. Waarschijnlijk wordt het tussen 7 uur en half 8, dus tot dan!
Ik vertrek over ongeveer een half uurtje met de bus, ben er denk ik zo 19:00! Tot strakjes!
We zijn gister op het fabuleuze idee gekomen om een e-mail-lijst te maken. Dan hebben we tenminste ook een andere manier om elkaar te bereiken ipv dit steeds leger rakende forum.
Zouden mensen die er gister niet waren maar wel op de mailinglist willen eventjes hun e-mail adres naar mij of Vincent kunnen PM-en?