Jaja mensen, nog even en nano zit er weer op* huil huil* Maar gelukkig zijn er nog edit ins en hebben we ook nog de TGIO!! Yaaay! Veel mensen komen van dezelfde kant en dan is het leuk om samen te reizen. Ook zijn er mensen die een kei zijn in de weg niet kunnen vinden( zoals ik) Of die het gewoon fijn vinden om samen naar de locatie te lopen. Dus, wil je samen reizen, samen lopen of wat dan ook, zeg het hier,dan kan er vast wel iets geregeld worden( zeg dan ook even waar vandaan je komt enzo)
Ik reis vanuit Leiden en zou het iig erg fijn vinden om vanaf het station met iemand mee te lopen en om terug vanaf de Florin met iemand mee naar het station terug te lopen.
Ik reis vanuit Groningen. En weet dan van Jarsto dat hij ook vanuit Groningen komt. Echter hebben we allebei nog het idee om misschien voor die tijd iets anders te plannen in Utrecht (o.h.m.v. als je er toch bent). Dus ik weet nog niet of we tegelijk en op welke tijden we reizen.
Maar als er meerdere mensen vanuit Groningen komen, let me know. Nou heb ik zo'n NS dagkaart van de kruidvat, maar kan ik dan alsnog mensen op korting met mijn studentenov meenemen eigenlijk?
Verder was in oktober ook mijn eerste kick-off en wordt dit mijn eerste TGIO, dus zou het ook wel een fijn idee vinden om ergens af te spreken zodat ik niet door Utrecht kom te dwalen (mocht ik niet tegelijk met Jarsto aankomen ;) )
ik zag bij HEMA info liggen voor treinkaarten van 15 euro, maar dat blijkt dus te zijn voor ouder plus kind, helaas. Ik weet niet of je nog mensen op je OV mag meenemen als je m zelf niet gebruikt.
Teruglopen naar het station is in ieder geval nooit een probleem, want dan loop je gewoon met een anders groepje me. Doorgaans zie ik alleen groepjes uit Florin vertrekken.
Ik ga dit keer op mijn gemak shoppen voor de TGIOP, dus met mij meelopen heeft niet zoveel zin.
Het is niet moeilijk te vinden hoor, het is alleen wel een stukje lopen. Je gaat vanaf het station Hoog Catharijne in en loopt naar uitgang Vredenburg. Hier steek je de markt schuin naar links over naar het kruispunt met de Bijenkorf. Ga dan voor de Bijenkorf rechtsaf (je kan eerst oversteken of aan de rechterkant van de straat blijven en later pas oversteken, maar doorgaans is het aan beide kanten even druk op dit stuk). Nu almaar rechtdoor blijven lopen tot je om de St Janskerk heen bent en dan zie je vlak na de kerk het café al aan de linkerkant.
Je kunt ook de bus nemen (bus 11 werkt, bus 3 en 4 richting Burg. Fokkema Andreaelaan ofzoiets dergelijks ook. Die vind je allemaal als je de (rol)trap naar de stadsbussen afgaat aan je linkerhand). Als je dan de halte Janskerkhof neemt - da's de tweede halte, na Neude, dan ben je er al ongeveer. Dan is het aan de overkant van de straat en iets naar rechts, een geel gebouw.
En bus 50 ( streekbus) richting Driebergen-Zeist/Doorn of Wageningen komt er ook langs. Net als 77 richting Bilthoven. Volgens mij ook 74 richting Driebergen-Zeist. Allemaal streekbussen. Voor de streekbussen ga je rechts (links voor de stadsbussen dus).
Ik ben al rond half twee op het station. Mijn ouders gaan naar een stad en ik kan meerijden maar dan ben ik dus wel eerder in Utrecht. Nja ik ga dan wel effe rondhuppelen tot t tijd is om naar de Florin te gaan. Na alle uitleg van iedereen kan ik het waarschijnlijk zelf wel vinden:) Daar ga ik van uit iig
Ik heb het allemaal kunnen vinden zoals je gezien hebt:) Terug was nog leuk. De trein naar Leiden ging om 19:56 maar er was gedoe met t spoor en vertraging vermoedelijk dus gingen Vincent en ik via Schiphol want van daar kon ik met de bus naar waar ik woon, en die bus was al weg, toen dacht ik , als ik de bus neem die naar Alphen ad rijn gaat dan kan ik onderweg in de woonplaats van mn zus uitstappen en dan daar de bus naar huis pakken, maar die was OOK net weg( duhh) Dus ik even naar mn zus geweest en toen de bus gepakt van half tie en toen was ik 21:40 thuis. Maar al had ik de trein van 19:56 genomen dan had ik met de vertraging die we zouden hebben, alsnog 21:40 thuis zijn en ook als ik op de bus op schiphol had gewacht. Dus het maakte uiteindelijk niet uit.
TGIOP was leuk, ook al heb ik de helft van de mensen gemist (ik weet ook nog steeds niet wie Infinitey is...!) want ik vond het toch nog een aardige opkomst! En ik kende alleen RJA van te voren. Wel jammer dat ik nu nog steeds niet bij iedereen naam/gezicht heb hihi. Maar wel leuk gekletst met een boel mensen!
Het was goed te vinden vanaf het station, bedankt voor de heldere instructie Hannah, had 'm even opgeschreven en was ook wel errug makkelijk ;) Nou ja leuk gekletst, lekker gegeten en blij dat ik gegaan ben! :) Weer 'n hoop stof tot nadenken en inspiratie... en gezelligheid.
Aangezien er geen ander topic, hier inderdaad maar even een review ;)
Ik vind het ook een gezellige TGIO. Dit keer ook wat meer mensen kunnen gespreken als op de KO (en nee, ik onthoud ook heel slecht namen ^_^). Maar was een geslaagd dagje inderdaad. Op naar volgend jaar én (voor de liefhebbers) het year-round support forum!
Haha, ik wist ook eerst niet wie jij was, Mews. Ik had je echte naam wel opgevangen, maar ik kwam niet meer op je nick. Later heb ik het even aan Cayendi gevraagd wat nou ook alweer je nickname was haha. Toch nog een aantal mensen gesproken waaronder wat nieuwe mensen :)
TGIO meereis/meeloop topic
Jaja mensen, nog even en nano zit er weer op* huil huil*
Maar gelukkig zijn er nog edit ins en hebben we ook nog de TGIO!!
Yaaay!
Veel mensen komen van dezelfde kant en dan is het leuk om samen te reizen.
Ook zijn er mensen die een kei zijn in de weg niet kunnen vinden( zoals ik)
Of die het gewoon fijn vinden om samen naar de locatie te lopen.
Dus, wil je samen reizen, samen lopen of wat dan ook,
zeg het hier,dan kan er vast wel iets geregeld worden( zeg dan ook even waar vandaan je komt enzo)
Ik reis vanuit Leiden en zou het iig erg fijn vinden om vanaf het station met iemand mee te lopen en om terug vanaf de Florin met iemand mee naar het station terug te lopen.
Re: TGIO meereis/meeloop topic
even terug naar pagina 1 krijgen:)
Nano zit erop dus ik verwacht nu wel wat reeacties
Ik reis vanuit Groningen. En weet dan van Jarsto dat hij ook vanuit Groningen komt. Echter hebben we allebei nog het idee om misschien voor die tijd iets anders te plannen in Utrecht (o.h.m.v. als je er toch bent). Dus ik weet nog niet of we tegelijk en op welke tijden we reizen.
Maar als er meerdere mensen vanuit Groningen komen, let me know. Nou heb ik zo'n NS dagkaart van de kruidvat, maar kan ik dan alsnog mensen op korting met mijn studentenov meenemen eigenlijk?
Verder was in oktober ook mijn eerste kick-off en wordt dit mijn eerste TGIO, dus zou het ook wel een fijn idee vinden om ergens af te spreken zodat ik niet door Utrecht kom te dwalen (mocht ik niet tegelijk met Jarsto aankomen ;) )
ik zag bij HEMA info liggen voor treinkaarten van 15 euro, maar dat blijkt dus te zijn voor ouder plus kind, helaas.
Ik weet niet of je nog mensen op je OV mag meenemen als je m zelf niet gebruikt.
Teruglopen naar het station is in ieder geval nooit een probleem, want dan loop je gewoon met een anders groepje me. Doorgaans zie ik alleen groepjes uit Florin vertrekken.

Ik ga dit keer op mijn gemak shoppen voor de TGIOP, dus met mij meelopen heeft niet zoveel zin.
Het is niet moeilijk te vinden hoor, het is alleen wel een stukje lopen.
Je gaat vanaf het station Hoog Catharijne in en loopt naar uitgang Vredenburg. Hier steek je de markt schuin naar links over naar het kruispunt met de Bijenkorf. Ga dan voor de Bijenkorf rechtsaf (je kan eerst oversteken of aan de rechterkant van de straat blijven en later pas oversteken, maar doorgaans is het aan beide kanten even druk op dit stuk). Nu almaar rechtdoor blijven lopen tot je om de St Janskerk heen bent en dan zie je vlak na de kerk het café al aan de linkerkant.
Klik om te vergroten:
Je kunt ook de bus nemen (bus 11 werkt, bus 3 en 4 richting Burg. Fokkema Andreaelaan ofzoiets dergelijks ook. Die vind je allemaal als je de (rol)trap naar de stadsbussen afgaat aan je linkerhand). Als je dan de halte Janskerkhof neemt - da's de tweede halte, na Neude, dan ben je er al ongeveer.
Dan is het aan de overkant van de straat en iets naar rechts, een geel gebouw.
Misschien handig om te weten ;)
En bus 50 ( streekbus) richting Driebergen-Zeist/Doorn of Wageningen komt er ook langs. Net als 77 richting Bilthoven. Volgens mij ook 74 richting Driebergen-Zeist. Allemaal streekbussen.
Voor de streekbussen ga je rechts (links voor de stadsbussen dus).
Beetje laat, ik weet het, maar ik ben om 14:39 op 't station.
We zouden samen kunnen lopen?
Yirin en ik zijn om 14.23 of zoiets op het station. Ik ga nog even winkelen, maar Yirin gaat denk ik wel meteen naar Florin
Ik ben al rond half twee op het station. Mijn ouders gaan naar een stad en ik kan meerijden maar dan ben ik dus wel eerder in Utrecht.
Nja ik ga dan wel effe rondhuppelen tot t tijd is om naar de Florin te gaan.
Na alle uitleg van iedereen kan ik het waarschijnlijk zelf wel vinden:)
Daar ga ik van uit iig
Okay, anders bel me maar dan komen we je wel zoeken in het bos! :D
(zie pm)
Ik heb het allemaal kunnen vinden zoals je gezien hebt:)
Terug was nog leuk.
De trein naar Leiden ging om 19:56 maar er was gedoe met t spoor en vertraging vermoedelijk dus gingen Vincent en ik via Schiphol want van daar kon ik met de bus naar waar ik woon, en die bus was al weg, toen dacht ik , als ik de bus neem die naar Alphen ad rijn gaat dan kan ik onderweg in de woonplaats van mn zus uitstappen en dan daar de bus naar huis pakken, maar die was OOK net weg( duhh)
Dus ik even naar mn zus geweest en toen de bus gepakt van half tie en toen was ik 21:40 thuis.
Maar al had ik de trein van 19:56 genomen dan had ik met de vertraging die we zouden hebben, alsnog 21:40 thuis zijn en ook als ik op de bus op schiphol had gewacht.
Dus het maakte uiteindelijk niet uit.
TGIOP was leuk, ook al heb ik de helft van de mensen gemist (ik weet ook nog steeds niet wie Infinitey is...!) want ik vond het toch nog een aardige opkomst! En ik kende alleen RJA van te voren. Wel jammer dat ik nu nog steeds niet bij iedereen naam/gezicht heb hihi. Maar wel leuk gekletst met een boel mensen!
Het was goed te vinden vanaf het station, bedankt voor de heldere instructie Hannah, had 'm even opgeschreven en was ook wel errug makkelijk ;) Nou ja leuk gekletst, lekker gegeten en blij dat ik gegaan ben! :) Weer 'n hoop stof tot nadenken en inspiratie... en gezelligheid.
Aangezien er geen ander topic, hier inderdaad maar even een review ;)
Ik vind het ook een gezellige TGIO. Dit keer ook wat meer mensen kunnen gespreken als op de KO (en nee, ik onthoud ook heel slecht namen ^_^). Maar was een geslaagd dagje inderdaad.
Op naar volgend jaar én (voor de liefhebbers) het year-round support forum!
Ik weet ook niet wie jij bent MewsXD
Haha, ik wist ook eerst niet wie jij was, Mews. Ik had je echte naam wel opgevangen, maar ik kwam niet meer op je nick. Later heb ik het even aan Cayendi gevraagd wat nou ook alweer je nickname was haha.
Toch nog een aantal mensen gesproken waaronder wat nieuwe mensen :)
Suuuuperpoownie!
Ik weet ook nog steeds niet wie Droomz & Infinitey zijn. :') Heb ik je wel gesproken dan Droomz, of alleen in het voorbijgaan even ofzo..?
Maar Hannah's muts van jou was wel mooi hoor Droomz! ;) Die he'k wel gezien!