RSS

Mijn-verhaal-is-nog-niet-af shout

Display mode:
Valentine_
50047 words so far Winner!

Ik zag een topic staan waar iedereen vrolijk mee kon delen dat het verhaal waar ze een hele maand aan hebben gewerkt ook echt af is, maar hoe zit het met diegenen die nu misschien wel de 50K over zijn, maar nog een hoop te schrijven hebben?
Zoals ik bijvoorbeeld... (:
Gaan jullie na november ook nog gewoon even door? Ik heb eerst examens (jammer genoeg...), maar daarna maak ik mijn verhaal zeker en vast af!
(En stiekem heb ik al ideeën voor een vervolg... (: )

JetteMuts
50000 words so far Winner!

Ik ga gewoon door tot mijn verhaal af is! Ik ben bang dat als ik alles schrijf wat ik wil schrijven, ik het zéker in twee boeken moet opdelen. Ik heb ook al ideeen voor een vervolg, een prequel en losse verhalen... Maar daar heb ik nog jaren de tijd voor gelukkig, ik schrijf gewoon lekker verder. Heb nog 2 vrienden close die dit jaar ook meededen, ga samen met hen verder schrijven, doelstellinge opzetten en behalen en op een dag.... tjah... ik schrijf gewoon door :D

Yirin
50045 words so far Winner!

Mijn verhaal is ook nog lange niet af
maar ik moet eerst even een kleine pauze houden en m'n huiswerk bijwerken ^_^'
in de kerstvakantie ga ik weer verder en dan wel op m'n dooie gemakje <3

Anny20
50405 words so far Winner!

Mijn verhaal is nog lang niet af...
Ik ga er nu 2 weken niets aan doen, maar ik wil daarna wel verder schrijven en ook alles editen enzo.
Ook een idee voor een vervolg is er al, dus volgend jaar doe ik zeker weer mee aan nano =D

Aine13
50002 words so far Winner!

Mijne is ook nog niet af. Ik ga wel nu verder schrijven, want als ik het te lang laat liggen komt er niks meer van. En ik ben supergemotiveerd :)

Miki-chan
50053 words so far Winner!

Ik ben bijna klaar. Het meeste heb ik wel, ik moet alleen nog de rest tot een mooi geheel breien en mijn laatst overlevende MC gaat nog een emotionele brief schrijven, maar ik moet en zal het zeer zeker afmaken!

Joos
50080 words so far Winner!

Mijn verhaal is echt verre van af. Ik ben ongeveer anderhalve week voor het einde aan een compleet nieuw plot begonnen en daarvan heb ik 20.000 woorden geschreven. Zonder dat plot had ik het nooit gehaald. Maar het verhaal rammelt aan alle kanten, dus ik ga eerst eens flink researchen (is er toevallig iemand die een politieagent kent?) en dan begin ik opnieuw. Ik denk niet dat deze first draft af komt, maar het is een goede basis voor een tweede poging :)

lenihanfighter
64292 words so far Winner!

Ik zit op grofweg 1/5 van het verhaal, dus zoals gebruikelijk kan ik zeggen: Ik heb gewonnen, maar mijn verhaal is nog lang niet af.

Tis een standaard geval bij mij. :) Mijn verhalen groeien altijd uit tot monsters. Dit monster gaat naar schatting tussen de 300K en 400K liggen. En dat is dan exclusief een "St. Catherine's Summer Special" en "St. Catherine's Special: Cinderella" en de volgende delen die er ook aan komen. :) Ja, ik heb een heel productielijn in gedachte voor dit verhaal... er komen in elk geval in totaal vijf boeken, want dan heb ik een van de MC's ook van haar eerste semester tot diploma-uitreiking gehad, en omdat het zo'n brede universum is met zoveel mogelijkheden zullen er ook bepaalde specials komen. Deze specials zullen dunner zijn en concentreren op bv optredens of vakanties (zomer en kerst).

Ik heb dus voorlopig wel genoeg te schrijven!

Elyndra
58058 words so far Winner!

Ik heb geen idee hoe ver ik ongeveer al ben, maar ik weet wel dat het nog lang niet af is. Maar ja dat voelde ik zo al wel een beetje aankomen. Als je pas na een 30k denkt, oef dat was de intro, dan weet je wel dan je met 50 echt niet genoeg gaat hebben. Maar sinds ik niet kan plannen weet ik echt niet hoe veel er nog komt.

Ik blijf dus rustig voort doen. Waarschijnlijk wel niet in hetzelfde tempo omdat ik voel dat mijn polsen wat vaker rust nodig hebben, maar ik ben niet van plan te stoppen tot ik klaar ben. Wat ik er daarna mee doe zullen we dan wel zien.

Niniatiale
62803 words so far Winner!

Deel 1 van mijn verhaals is helemaal af.. xD 2 en 3 moeten nog geschreven worden.. *zucht*

AutumnsDreams
51229 words so far Winner!

Ik ben ook nog niet klaar :( Ben hooguit op 1/4 als ik erover nadenk en dan moet ik ook nog losse stukken aan elkaar zien te breien en ook nog een paar losse dingetjes ergens tussen zien te krijgen... misschien dat die gewoon aan het einde komen te staan. Het vervelende is dat ik dus een hoofdstuk heb geschreven die gewoon helemaal nergens past, maar omdat het leuk was om te schrijven, gebruik ik het maar als een soort feedback van andere characters van mijn verhaal op dat van mijn MC.

Verder moet ik er nog een vervolg op breien waar al een klein stukje is geschreven in het losse deel van hierboven waardoor ze een beetje aan elkaar passen... Maar het komt goed geloof ik :P Ik zit momenteel nog vol inspiratie waardoor ik zelfs nog type terwijl ik eigenlijk moet gaan slapen ^^'

MissQuade
50155 words so far Winner!

Ik ga na de tentamenweek me helemaal op het afmaken en verbeteren van m'n verhaal storten. Als ik alles in 1 keer haal heb ik een heerlijke lange maand om dit te doen. Ik denk dat ik nog zo'n 25.000 woorden nodig heb, het wordt geen epos zoals in sommige bovenstaande posts.

@Niniatiale: weten we ook wat jij gaat doen in november 2012 en '13 xDD

Who's online

There are currently 1564 users online.