RSS

WriYe 2012

Display mode:
Aleeneh 6 months ago

WriYe 2012

Aleeneh
53335 words so far Winner!

Naar aanleiding van gesprekken op de DutchNaNo chat dan hier de vraag:

Wie is er allemaal van plan om mee te gaan doen met WriYe?

WriYe is eigenlijk NaNo, maar dan voor een heel jaar. Je mag je eigen doel stellen aan het begin van het jaar, waaraan je je dan moet houden. Meerdere verhalen zijn toegestaan, en je mag ook verder werken aan projecten waar je al mee bezig was, etc.

Ik doe sowieso mee, ik ga waarschijnlijk voor de 300k komend jaar. Daarin wil ik mijn trilogie gaan afschrijven, en daarnaast tijd overhouden om de verhalen ook te gaan editen, en dan hopelijk in November weer met iets nieuws te gaan beginnen.

Jarsto had tevens het idee een speciaal Nederlands WriYe forum aan te gaan maken zodat we ook gedurende het hele jaar elkaar gemotiveerd kunnen houden =) meer informatie volgt.

Dus, wie doet er allemaal mee, en wat zijn jullie doelen?

http://wriye.proboards.com/index.cgi

Romancegirl
45102 words so far

Misschien is dit wel een goede voor me.. Want buiten nano schrijf ik eigenlijk zo goed als niks, als het niet voor een wedstrijd is tenminste of voor school..
Ik zal in ieder geval eens rond komen kijken.

lenihanfighter
64292 words so far Winner!

You know my answer. :) Ik heb er interesse in.

Droomz 6 months ago

Re: WriYe 2012

Droomz
62053 words so far Winner!

Ik zit het te overwegen voor meerdere projecten: plot 1 in de first draft (verwacht nog 70 k nodig te hebben), plot 2 moet gesplist worden in 2 novels van ieder 100 k of meer. Plot 3 moet nog af en daar verwacht ik nog een 50-75 k nodig te hebben.dus mijn doel zal ergens rond de 250 liggen denk ik,

JetteMuts 6 months ago

JetteMuts
50000 words so far Winner!

Ziet er interessant uit, ga me zeker inschrijven en denk dat ik nog wel twee mensen erbij mee krijg!

Aleeneh 6 months ago

Aleeneh

Het wordt nog druk op het forum! Leuk :D

Niniatiale 6 months ago

Niniatiale
62803 words so far Winner!

Ik weet het niet.. moet ik nog even over nadenken :P

Lonaa 6 months ago

Lonaa
50065 words so far Winner!

*meld zich

Schmiodile 6 months ago

Schmiodile
50006 words so far Winner!

Ik zou graag nog wat boeken schrijven. Een voor kinderen waar ik al voorwerk aan heb gedaan, een verhaal afschrijven waar ik aan begonnen ben, en een non-fictie werk. Ik denk dat een NanoYe daarbij kan helpen. Ik zal nog moeten begroten hoeveel woorden elk zou moeten bevatten.

Infinitey 6 months ago

Infinitey

Ik heb me aangemeld onder de nickname Infinity.
Ik ga voor de 200 of 250K en werk dan aan drie projecten

Valentine_ 6 months ago

Valentine_
50047 words so far Winner!

Ik ga eigenlijk tegen eind december proberen mijn nanoverhaal af te werken en daarna ga ik editen...Het valt te zien hoe dat editen verloopt, maar ik vrees dat ik er pas tegen november volgend jaar mee klaar zal zijn :p Wie weet schrijf ik het vervolg al tijdens het editen... maar een WriYe wodt het denk ik niet voor mij (: Misschien nog even nadenken dus.

Lambicje 6 months ago

Lambicje
50168 words so far Winner!

Ik doe in ieder geval mee.

Ik heb mn nano-verhaal van dit jaar dat ik enkel moet editen en misschien dat ik hem volledig herwerk. Daarnaast heb ik nog een verhaal voor een kinderboek die ik dringend eens van onder het stof moet halen en dan nog 2 ideeën voor een fantasy-verhaal en een mideleeuws verhaal.

Nanesh 6 months ago

Nanesh
62114 words so far Winner!

Ik wil ook meedoen. Denk dat ik ervoor ga om mijn Nano van dit jaar af te maken + nog een ander verhaal (Avatar fanfic) waar ik al een eeuwigheid mee bezig ben :-)

Celtic Mist
50016 words so far Winner!

Ik ben ook van de partij! Hoewel ik denk dat ik pas in januari of februari mee ga doen, en vanaf dat moment 12 maanden schrijf. Ik wil eerst mijn nano editten en helemaal klaar hebben:)

Ik heb zeker interesse in een NL Forum!

Aleeneh 6 months ago

Aleeneh

Het begint ook pas in Januari :)

Leuk dat er zoveel mensen meedoen! Gaat dus echt gezellig worden! :D

Jarsto 6 months ago

Jarsto
100001 words so far Winner!

Lijkt inderdaad een mooie lijst te worden

(Ik zit nu op m'n werk, en zit naast hier te kijken op rustige momenten ook druk naar forum software systemen te zoeken)

Aleeneh 6 months ago

Aleeneh

Haha leuk :) Ben benieuwd hoe het forum gaat worden! Neem de tijd, we hebben nog tot januari, dus maak er iets moois van ;-)
Werk ze he.

Droomz 6 months ago

Droomz
62053 words so far Winner!

:-) Een Nederlands forum ervan is wel heel fijn ja.

RJA 6 months ago

RJA
51978 words so far Winner!

Leuk dat er meer interesse is!

Ik heb dit jaar ook al meegedaan met als doel 500k. Echter zat ik aan het begin van NaNo als op 490k ^_^ Dus ik vind het erg leuk om te doen.

2012 ga ik ook weer mee doen. Zit te twijfelen of ik weer 500k ga doen of dit jaar een lager doel wil stellen. Maar eigenlijk is de 500k me niet eens heel erg tegengevallen.

Aleeneh 6 months ago

Aleeneh

Wel een beetje tegengevallen, dan? ;-)

Who's online

There are currently 1566 users online.