Beste NaNo'ers, Ik ben Eva, en ik studeer fotografie aan de Kunstacademie in Den Haag. Ik werk op dit moment aan een fotoserie over jonge/beginnende schrijvers in Nederland. Op het moment ben ik voornamelijk geineteresseerd in het proces van het schrijven, dus de werkplek, materialen, aantekeningenboekjes, enzovoort. Het gaat dus niet om wat je schrijft, maar om hoe je schrijft. Voor dit project ben ik nog op zoek naar schrijvers. In eerste instantie gaat het alleen om een korte shoot, op jouw werkplek (thuis, in de trein, in de bibliotheek - de plek waar jij het meeste schrijft), natuurlijk het liefst zo snel mogelijk. Dus, zou je het leuk vinden om hieraan mee te werken? Stuur mij dan een berichtje! Alvast bedankt, en met vriendelijke groet, Eva Geestman (tweedejaars NaNo, en dus ook fotograaf)
Ik zou best willen meewerken ;). Ik ben 18, schrijf voor de plaatselijke krant en ben bezig met 2 'boeken', mijn NaNo van afgelopen jaar en een nieuwe, die nog echt in de beginfase is van het verzamelen van informatie etc. Ik woon in Hoogeveen (Drenthe). Ben trouwens heel benieuwd naar het eindresultaat, ik vind het een heel mooi project!
LocationVeenendaal, The Netherlands, Europe, the world, the Universe
JoinedSeptember 29, 2008
Posts23
Ik wil ook best meewerken, ik ben ook 18 jaar, haha, en ik doe de opleiding Communication & Multimedia Design aan de HAN. Ik schrijf overal en nergens, als ik maar alleen ben. :)
fotoserie jonge schrijvers
Beste NaNo'ers,
Ik ben Eva, en ik studeer fotografie aan de Kunstacademie in Den Haag. Ik werk op dit moment aan een fotoserie over jonge/beginnende schrijvers in Nederland. Op het moment ben ik voornamelijk geineteresseerd in het proces van het schrijven, dus de werkplek, materialen, aantekeningenboekjes, enzovoort. Het gaat dus niet om wat je schrijft, maar om hoe je schrijft.
Voor dit project ben ik nog op zoek naar schrijvers.
In eerste instantie gaat het alleen om een korte shoot, op jouw werkplek (thuis, in de trein, in de bibliotheek - de plek waar jij het meeste schrijft), natuurlijk het liefst zo snel mogelijk.
Dus, zou je het leuk vinden om hieraan mee te werken? Stuur mij dan een berichtje!
Alvast bedankt, en met vriendelijke groet,
Eva Geestman (tweedejaars NaNo, en dus ook fotograaf)
Re: fotoserie jonge schrijvers
Ik zou best willen meewerken ;).
Ik ben 18, schrijf voor de plaatselijke krant en ben bezig met 2 'boeken',
mijn NaNo van afgelopen jaar en een nieuwe, die nog echt in de beginfase is van het verzamelen van informatie etc. Ik woon in Hoogeveen (Drenthe). Ben trouwens heel benieuwd naar het eindresultaat, ik vind het een heel mooi project!
Ik heb je een NaNoMail gestuurd, Dutchess :)
Ik zou ook best willen meewerken. Ik ben ook 18 jaar, maar ik schrijf eigenlijk alleen achter mijn laptop in de woonkamer...
Ik wil ook best meewerken, ik ben ook 18 jaar, haha, en ik doe de opleiding Communication & Multimedia Design aan de HAN. Ik schrijf overal en nergens, als ik maar alleen ben. :)