Voor iedereen die een (proef)druk binnen heeft van zijn/haar 2011 (of eerder) NaNovel: laat een plaatje achter zodat we kunnen 'ooh en aah' voor jouw prestatie! Ik heb dit jaar Lulu gebruikt en ik moet zeggen dat ik het fijner vond gaan dan CreateSpace (waar ik mijn 2010 NaNovel heb laten drukken). Het kostte me net geen 14 euro, dus dat was netjes, vond ik. 497 pagina's dit jaar -- dat legt de grens veel te hoog voor volgend jaar .......................
Op de foto: 2010 (links) en het vervolg van NaNo 2011 (rechts). Ik had wellicht de kaft voor het vervolg meer op het 1e deel kunnen laten lijken, maar ik was er helemaal niet meer blij mee, dus misschien dat ik deel 1 nog eens opnieuw doe.
Ik ben pas vorige maand toegekomen aan het afschrijven van mijn verhaal, ben geen woordenvreter, en ben bijna klaar met editen. Hoe is Lulu in gebruik? En is 14 euro ex of inclusief zendkosten?
Lulu gaat echt heel makkelijk. Ook het ontwerpen van de kaft gaat snel > ik had geen kaft gemaakt, alleen het plaatje van internet geplukt. De tekst heb ik er op de site ingevoegd, en dat wees eigenlijk voor zich. Je kunt ook kiezen voor een plaatje uit hun voorraad. Ik geloof dat de 15 euro ofzo alles bij elkaar was, het wordt nl in Europa geprint. Ik kan me vergissen aan de andere kant (ik wilde mijn boek hebben, dus toen het betaalbaar bleek, heb ik het gewoon gedaan), maar ik geloof dat dit totaal was.
Ik vond Lulu een stuk fijner dan CreateSpace om mee te werken.
Mijn boek, Novemberblues, is nu ook uit! Ook bij Lulu en dat bevalt goed. Voorlopig ook te bestellen via mij (12,50 euro excl verzendkosten) maar ook bij Lulu.
@Kirsten: Gefeliciteerd, dat ziet er goed uit. (hoe krijg je de foto hier?)
@Karin: Je moet een foto uploaden in een site als Photobucket (dat gebruik ik) en dan de URL in de volgende code plakken en dan het geheel hier in een post plakken.
(img src="URL HERE" /) en vervang de ( en ) door < en >
"Boy oh boy -- mijn boek is binnen!" Deel je triomf!
Voor iedereen die een (proef)druk binnen heeft van zijn/haar 2011 (of eerder) NaNovel: laat een plaatje achter zodat we kunnen 'ooh en aah' voor jouw prestatie! Ik heb dit jaar Lulu gebruikt en ik moet zeggen dat ik het fijner vond gaan dan CreateSpace (waar ik mijn 2010 NaNovel heb laten drukken). Het kostte me net geen 14 euro, dus dat was netjes, vond ik. 497 pagina's dit jaar -- dat legt de grens veel te hoog voor volgend jaar .......................

Op de foto: 2010 (links) en het vervolg van NaNo 2011 (rechts). Ik had wellicht de kaft voor het vervolg meer op het 1e deel kunnen laten lijken, maar ik was er helemaal niet meer blij mee, dus misschien dat ik deel 1 nog eens opnieuw doe.
Re: "Boy oh boy -- mijn boek is binnen!" Deel je triomf!
En dan bedoel ik dat ik niet meer blij was met de kaft van boek 1.
Dat ziet er mooi uit zeg. Proficiat!!
Ik ben pas vorige maand toegekomen aan het afschrijven van mijn verhaal, ben geen woordenvreter, en ben bijna klaar met editen. Hoe is Lulu in gebruik? En is 14 euro ex of inclusief zendkosten?
Lulu gaat echt heel makkelijk. Ook het ontwerpen van de kaft gaat snel > ik had geen kaft gemaakt, alleen het plaatje van internet geplukt. De tekst heb ik er op de site ingevoegd, en dat wees eigenlijk voor zich. Je kunt ook kiezen voor een plaatje uit hun voorraad.
Ik geloof dat de 15 euro ofzo alles bij elkaar was, het wordt nl in Europa geprint. Ik kan me vergissen aan de andere kant (ik wilde mijn boek hebben, dus toen het betaalbaar bleek, heb ik het gewoon gedaan), maar ik geloof dat dit totaal was.
Ik vond Lulu een stuk fijner dan CreateSpace om mee te werken.
Bedankt voor de info! Lulu is inderdaad makkelijk :).
wow, ziet er gaaf uit!
Ook erg dik vooral.
Petje af!
Mijn boek, Novemberblues, is nu ook uit! Ook bij Lulu en dat bevalt goed.
Voorlopig ook te bestellen via mij (12,50 euro excl verzendkosten) maar ook bij Lulu.
@Kirsten: Gefeliciteerd, dat ziet er goed uit. (hoe krijg je de foto hier?)
@Karin: Je moet een foto uploaden in een site als Photobucket (dat gebruik ik) en dan de URL in de volgende code plakken en dan het geheel hier in een post plakken.
(img src="URL HERE" /) en vervang de ( en ) door < en >
Mijn boek is ook binnen!

Via ezbook.nl, ook een heel fijne site.