RSS

Groningen Write-Ins

Display mode:
Jarsto
100001 words so far Winner!

Het nieuwe forum is er, dus tijd om weer een draadje over de Write-Ins hier in Groningen te starten.

Op het oude forum was er bij een aantal mensen al wel weer animo om hier in het hoge Noorden tot een write-in te komen. Daarbij neem ik dan weer de organisatie (voor zover die nodig is) op mij.

Eerder is het goed bevallen om ze bij La Place, boven bij V&D te houden. Het is ruim, niet te duur (zelfs met korting voor studenten op vertoon van college kaart geloof ik), en er zijn stopcontacten. Als iemand een ander voorstel heeft kunnen we het natuurlijk wel in overweging nemen, maar dit zou in ieder geval mijn eerste voorstel zijn.

Tijden

Ik zou voorstellen 2 a 3 keer tijdens de maand in het weekend. Tenzij er heel veel animo is om het ieder weekend te gaan doen. Door de weeks is voor mij eigenlijk niet mogelijk, behalve evt een keer op maandag. Het eerste weekend (5 en 6 november) hebben we de mogelijkheid om het ook op Zondag te doen.

Verder zou ik, om puur praktische redenen een voorkeur hebben om het (wat de dag ook wordt) vrij vroeg te doen, kort nadat ze open gaan. Dan is het namelijk nog makkelijk een tafel met stopcontact te krijgen, of, als we met meer mensen zijn, een paar tafels bij elkaar te krijgen (weer met stopcontact).

Maar goed, dat hangt er natuurlijk allemaal vanaf wie wanneer kan (en wil) dus barst maar los met de voorstellen.

Celtic Mist
50016 words so far Winner!

Leuk dat er weer write-ins zijn in Groningen! Als deze in het weekend plaatsvinden zal ik zeker eens proberen om langs te komen!

RJA
51978 words so far Winner!

Ik ben er wel weer bij ^_^ Ben vermoedelijk nog wel een weekend weg, maar kan zo nog niet met zekerheid zeggen welk weekend.
Daarnaast zag ik hier vandeweek nog LaPlace kortingsbonnen liggen die tot 6 november geldig zijn. Eerste weekend klinkt dus goed :-P

Mochten er meerdere mensen zijn die graag een doordeweekse write-in willen, kunnen we altijd nog kijken.

Ayronna
4018 words so far

Groningen is dit jaar voor mij wel te doen in het weekend, dus ik zal zeker een keertje langs komen als ik tijd heb :D

Hertog A.S.K. 'n Jeane
3967 words so far

Tot op heden heb ik in het weekend alles vrij gehouden in November.
Ik ben er bij als ik op tijd iets vast kan leggen tenminste en niet ondertussen al iets anders in de planning heb.

V&D lijkt me prima locatie, maar stiekem hoopte ik wel op iets eh... wat karakteristiekers? Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik dan ook zo geen locatie zomaar even kan bedenken. CoffeCorner heb ik gevraagd, mocht wel was geen probleem. Maar als we met veel mensen zijn, lijkt me dat niet echt de beste optie.
Ik ben er anyways!

Jarsto

Laat ik dan maar eens met een concreet voorstel komen voor een Eerste Write-In:

Datum: Zondag 6 November.
Lokatie: Bij La Place, boven bij V&D (heb geen tijd om tussen nu en dan andere lokaties te bezoeken/proberen)
Details: Aan het raam, bij de roltrappen, met uitzicht op de Martini Toren
Tijd: Vanaf 11 uur (Ze gaan voor koopzondagen om 11:00 open)

Zou iedereen dan kunnen?

Hertog A.S.K. 'n Jeane
3967 words so far

staat genoteerd! I'll be there!

RJA

Ik gok niet dat ik meteen dat weekend al weg ben. Dus dan ben ik er ook bij!

WesleyVanTol
527 words so far

count me in! :D

Jarsto

Even een kort berichtje. Onze eerste write-in is aan de agenda toegevoegd. Omdat daar een eind tijd bij moet staat 'ie voorlopig van 11:00 tot 14:00. Dat is een write-in van 3 uur, maar als we op de dag zelf zin hebben om langer door te gaan doen we dat natuurlijk.

Athildur
3094 words so far

Heel misschien ben ik dan in de buurt en kom ik eventjes langszwaaien. Maar dat moet ik nog even zien. In ieder geval veel plezier en success :)

Celtic Mist
50016 words so far Winner!

Ik ben er bij!

Dromera
51430 words so far Winner!

Hey, ik zit nog zwaaar te twijfelen of ik meedoe dit jaar, maar mocht ik besluiten toch te gaan schrijven dan kom ik natuurlijk ook weer naar de write-in! Zoals het nu staat moet ik 6 november helaas werken, maar ik ga proberen of ik vrij kan regelen!
Doordeweeks schrijven zou mij persoonlijk beter uitkomen, omdat ik in het weekend vaak werk, dus als daar animo voor is hou ik me aanbevolen!

Ayronna
4018 words so far

6 november vier ik helaas mijn verjaardag, maar elke andere dag zal ik probere er bij te zijn ;)

RJA

Toch leuk dat er ook weer nieuwe namen willen komen.
En Dromera, gewoon weer een poging wagen toch ;-)

Ik ben ook beschikbaar voor een week-editie hoor!
Wat weekenden betreft ben ik er ondertussen uit dat ik 24 t/m 27 November in Engeland zit (maar hopen dat ik dan al aardig ver ben met m'n NaNo).

Heb er zin in hoor! 6 November gaan we knallen in La Place ^_^

Jarsto

Het begint inderdaad een mooie groep te worden voor 6 november zo.

Door de week is voor mij lastig, hoewel ik wel een keer op een maandag zou kunnen (misschien de 14e of de 21e?) Andere weekdagen kan eigenlijk niet of nauwelijks voor mij, maar dat hoeft anderen er natuurlijk niet van te weerhouden om dan wel af te spreken.

Ik zou ook in de week van de 14e een keer 's avonds kunnen op woensdag of donderdag - donderdag is wel handig, koopavond dus kan gewoon bij La Place - zoals het nu staat ben ik die week alleen op dinsdag voor een avond dienst ingeroosterd.

Voor de mensen die interesse hebben in een keer door de week, laat maar weten wat voor jullie beste opties zouden zijn.

RJA

Denk dat je snel aan de avond zit.
Verder heb ik de 8ste en 9de tentamen, 14de ben ik wel vrij. Verder zit ik alleen 16 en 17de in Amsterdam, verder geen colleges die week. En vanaf de 21ste nog geen rooster...

Ehm, misschien kan iemand anders een concreter voorstel doen voor doordeweeks.

Dromera
51430 words so far Winner!

De 14e zou wat mij betreft kunnen 's avonds!
Ik kan op zich de meeste dagen ook wel overdag ('s middags), als ik het ver genoeg vantevoren weet, maar ik vermoed dat dat niet voor heel veel mensen een optie is?

Isdatergdan
50067 words so far

Ik ben er niet op zondagen, maar de veertiende vind ik wel een prima idee, sowieso kan ik door de week meestal wel. Ik wil echt een keer komen, had het vorig jaar ook al gezegd, maar nu moet het er maar eens van komen.

Diedoos
50162 words so far Winner!

Dit is mijn eerste keer en ik weet niet precies wat zo'n Write-in inhoudt, maar het lijkt me wel gezellig om er bij te zijn (: Ik zal eens kijken of ik de 6e kan.. Met wat voor kosten moet ik dan trouwens rekening houden? :P

RJA

Als er animo is voor de 14de lijkt dat me ook een prima idee ^_^

Diedoos, gewoon gezellig met een aantal mensen samen zitten. Praten over het schrijven, word-wars (in een bepaalde tijd zoveel mogelijk woorden schrijven) etc.
Verder kan je gewoon gratis de V&D/La Place in lopen ;) Verder zal er wel raar worden gekeken als er niets aan consumpties gehaald wordt, maar hoe veel je uitgeeft, heb je zelf in de hand natuurlijk...

Verder ben ik pas tijdens mijn 2de NaNo voor het eerst gegaan, maar zou willen dat ik het het eerste jaar ook had gedaan, want vond het gewoon een extra stok om de deur om echt te gaan schrijven -misschien had ik het jaar 1 dan ook wel gehaald hihi-

Who's online

There are currently 1621 users online.